Jabra ServiceNet is uw online serviceplatform.
Voor hulp bij:

  • Het vinden van de serienummers van uw producten
  • De garantiestatus controleren
  • Problemen oplossen met uw product alvorens een vervangend exemplaar aan te vragen
  • Te allen tijde de status van uw retourverzending volgen


Contact Center Solutions
BELANGRIJKE GEGEVENS Vanaf 1 Januari 2015 repareren wij geen produkten meer die buiten de garantie periode vallen. Na deze datum verzoeken wij u daarom vriendelijk om contact op te nemen met uw plaatselijke Jabra verkooppunt of met een van onze medewerkers van onze Jabra Support. 
Aanmelden Wilt u toegang tot de Jabra Service net, klik dan op de bovenstaande link om u aan te melden.
ServiceNet Login Als u al een ServiceNet account heeft, klik dan op bovenstaande link om in te loggen.

Garantie controleren Raadpleeg de garantie-informatie van uw Jabra-product. Zo kunt u snel controleren of een product nog onder de garantie valt.

Meer informatie over de garantievoorwaarden van Jabra vindt u op de pagina Garantie- en service-informatie