chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra gespreksbedieningsintegratie voor Amazon Connect

Deze gratis software plug-in van Jabra, ontworpen om de waarde van uw Amazon Connect™-oplossing te vergroten, helpt u de productiviteit van uw call center-medewerkers te verbeteren.

Door de software te installeren kunnen uw medewerkers via de toetsen van hun headsets (of de control unit) actieve gesprekken bedienen.

  • De productiviteit van medewerkers verhogen en de gemiddelde afhandelingstijd verbeteren
  • Integreert en werkt vlekkeloos in uw Amazon Connect-exemplaar
  • Gemakkelijk te implementeren zonder coderen en zonder kosten

De gespreksbedieningsintegratie* biedt intuïtieve gespreksafhandeling op elke professionele Jabra-headset, waaronder:

  • Oproepen beantwoorden, weigeren of verbreken
  • Volume hoger/lager zetten en geluid dempen tijdens een gesprek
  • Een gesprek in de wacht zetten en hervatten
*Welke gespreksbediening beschikbaar is, hangt af van de mogelijkheden van het door u geselecteerde Jabra-headsetmodel.

Gespreksbediening instellen is eenvoudig:

  • Download de integratiekit en de documentatie
  • Volg de instructies, afhankelijk van uw instellingen
  • De Jabra gespreksbedieningsintegratie toevoegen aan uw Amazon CCP-exemplaar
Amazon Connect Call Control Ontdek hoe u de productiviteit van agenten kunt verhogen met de Jabra Call Control for Amazon Connect.




Download de software

Download de integratiekit en de documentatie

Eenvoudig voor IT-administrators

Volledig geschikt voor het Amazon Connect contact centerplatform in de cloud en gemakkelijk te implementeren zonder coderen.

Eenvoudig voor contact center-medewerkers

Beheer met groot gemak gesprekken dankzij gespreksbediening met één druk op de knop, rechtstreeks via de knoppen op de headset of de control unit, voor een hogere productiviteit en een betere klantervaring.

Gemiddelde afhandelingstijd optimaliseren door snel tegelijk navigeren door gesprekken, werkstromen en klantenservicetoepassingen.

Meerdere gesprekken afhandelen en schakelen tussen de klant en de supervisor (actief gesprek/in de wacht) wanneer assistentie nodig is.

Integratieondersteuning

Integratieondersteuning vragen