chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra CC Agent App

De Jabra CC Agent App verbetert de efficiëntie van de werknemers in een Cisco Finesse Call Center door veelgebruikte functies snel toegankelijk te maken via de bedieningsunit van de Jabra-headset op Jabra BIZ 2300, Jabra BIZ 2400II en Jabra Link 260/265.

  • Download de Jabra CC Agent App en installeer hem op de Cisco Finesse softphoneserver die gebruikt wordt in het Call Center.
  • Het pakket van de toepassing bevat een installatiegids die u kunt gebruiken voor de configuratie van de functies die zullen worden toegepast op de toetsen van de bedieningsunit van de Jabra BIZ 2300, Jabra BIZ 2400II en Jabra Link 260/265.
  • Controleer de Jabra CC Agent App Datasheet voor meer informatie en compatibiliteit (Cisco Finesse server ver., besturingssysteem, browserversies)

Jabra CC Agent App is een kleine toepassing die u kunt installeren op de softphoneserver van uw Cisco Finesse Call Center en waarmee alle werknemers met een Jabra BIZ 2300, Jabra BIZ 2400II en/of Jabra Link 260/265 deze drie functies van Finesse-softphones direct vanaf de bedieningsunit van hun Jabra headset kunnen gebruiken:

  • Klaar/niet klaar-status (schakelen)
  • Gesprek opnemen
  • Afmelden

De administrator van de Cisco Finesse-server kan twee functies tegelijk configureren bij het installeren van de Jabra CC Agent App.

De CC Agent App heeft een kleine footprint op de workstations van de Call Center-werknemers. Ook kan de werknemer in de gebruikersinterface van de Finesse-browser de Klaar/niet klaar-status zien, wanneer deze ingesteld is via de bedieningsunit van de Jabra-headset.

Productondersteuning

Ondersteuningscontent omvat gebruiksaanwijzingen, FAQ's, video-tutorials en meer.