chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

We helpen u graag!

Via het onderstaande formulier kunt u met al uw vragen over de store terecht bij de klantenservice.

Onderwerp

Vereist

Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?

Naast PayPal accepteren wij ook Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner’s Club® en JCB, evenals bankoverschrijvingen en betaalpassen die zijn uitgegeven door een van de grote creditcardbedrijven.

Onze servers coderen alle gegevens die ernaar verzonden worden, dus u kunt ervan op aan dat uw creditcardgegevens veilig zijn.

Moet ik btw betalen?

In alle regio’s behalve de VS is de btw bij de prijs inbegrepen. In de VS wordt belasting in een afzonderlijke regel op de afrekenpagina weergegeven. Als u of uw organisatie in aanmerking komt voor btw-vrijstelling, raden we aan om contact op te nemen met uw lokale Jabra-verkoopvertegenwoordiger of accountmanager.

Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?

Nadat uw bestelling is geplaatst, krijgt u een bevestigingsemail van Jabra (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is bevestigd - bestelnummer GE10021637063XX

U kunt ook een kopie van uw factuur afdrukken vanaf de pagina Bestelgeschiedenis. Klik hier om uw bestelling op te zoeken en een kopie van uw factuur af te drukken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt op de dag dat de bestelling is geplaatst verzoeken om de bestelling te annuleren door Jabra Support te bellen op 0-800-023-1238. We kunnen echter niet garanderen dat uw bestelling geannuleerd kan worden, omdat bestellingen na plaatsing snel naar het magazijn worden gestuurd.

Kort na de bestelling kan ons systeem haar niet meer ophalen of wijzigen. Als uw bestelling niet kan worden geannuleerd, krijgt u zodra de bestelling wordt verstuurd een emailmelding van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX. U kunt uw bestelling ook hier opzoeken om de verzendingsstatus van uw bestelling te bekijken.

Als het annuleren niet is gelukt, kunt u contact opnemen met Jabra Support om het product te retourneren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We kunnen bestaande bestellingen helaas niet aanpassen. Als een bestelling is geplaatst, kunnen we proberen om haar te annuleren als het verzendproces nog niet is begonnen.

U kunt zelf op de dag dat de bestelling is geplaatst verzoeken om de bestelling te annuleren door Jabra Support te bellen op 0-800-023-1238. We kunnen echter niet garanderen dat uw bestelling geannuleerd kan worden, omdat bestellingen na plaatsing snel naar het magazijn worden gestuurd.

Kort na de bestelling kan ons systeem haar niet meer ophalen of wijzigen. Als uw bestelling niet kan worden geannuleerd, krijgt u zodra de bestelling wordt verstuurd een emailmelding van Jabra (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is bevestigd - bestelnummer GE10021637063XX. U kunt uw bestelling ook hier opzoeken om de verzendingsstatus van uw bestelling te bekijken. Als het annuleren niet is gelukt, kunt u contact opnemen met Jabra Support om het product te retourneren.

Hoe krijg ik mijn volgnummer?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u een bevestigingsemail van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX. Deze email bevat een volgcode voor de zending.

Nieuwe bestellingen en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de volgcode te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden. In deze email staat de volgcode. Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd. Let op: In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Om een wijziging van uw verzendadres aan te vragen, kunt u contact opnemen met Jabra Support. Het is echter niet altijd mogelijk uw verzendadres te wijzigen nadat u uw bestelling hebt geplaatst, aangezien bestellingen na plaatsing snel naar het magazijn worden verzonden. Kort na de bestelling kan ons systeem haar niet meer ophalen of wijzigen. Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt deze teruggezonden naar het magazijn en wordt uw betaling teruggestort op uw rekening.

Hoe weten jullie wanneer en waarheen jullie mijn fysieke product moeten sturen?

Tijdens het afrekenen verschijnt een pagina waarop u uw verzendadres moet invoeren en een verzendwijze moet kiezen.

Wat is mijn bestellingsstatus?

Nadat uw bestelling is geplaatst, krijgt u een bevestigingsemail van Jabra (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is bevestigd - bestelnummer GE10021637063XX

Nieuwe bestelling en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de bestelstatus te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden.

Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd.

Let op: In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Wanneer moet ik betalen voor mijn bestelling?

U kunt op verschillende tijdstippen van de leveringscyclus worden gefactureerd, afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode.

Als u PayPal (Express), Apple Pay of Google Pay gebruikt, wordt het bedrag onmiddellijk in rekening gebracht bij het plaatsen van uw bestelling.

Als u een van onze andere geaccepteerde betaalmethoden hebt gebruikt, wordt het bedrag pas van uw rekening afgeschreven op het moment dat uw product wordt verzonden. Dit geldt ook voor nabestelde of gereserveerde producten. Als bestelde afzonderlijk verzonden worden, wordt elk product afzonderlijk afgeschreven.

Let op: In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Wat is jullie terugbetalingsbeleid?

De Jabra Store biedt een niet-goed-geld-terug-garantie van 30 dagen, vanaf de datum waarop uw product verzonden is. Om van deze garantie gebruik te maken, neemt u binnen deze periode van 30 dagen contact op met Jabra Support en geeft u ons uw bestelnummer.

De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Zorg ervoor dat u een traceerbare bezorgdienst gebruikt en bewaar het verzendbewijs en/of het bewijs van verzending voor het geval u een verloren pakje moet claimen.

Als u via een van Jabra's online marktplaatsen (eBay, Amazon, enzovoort) hebt gekocht, moet u het restitutieverzoek vanuit uw account op die marktplaatsportal in gang zetten.

Als u bij een van onze erkende wederverkopers of partners hebt gekocht, moet u contact opnemen met het verkooppunt voor een terugbetaling.

Let op: Indien een terugbetaling wordt gevraagd, zal de betaling worden teruggestort via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode.

Hoe kan ik een terugbetalingsverzoek doen?

Om een terugbetalingsverzoek in te dienen voor producten die u online gekocht hebt, neemt u contact op met Jabra Support. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.

Let op: Indien een terugbetaling wordt gevraagd, zal de betaling worden teruggestort via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode

Is mijn bestelling verzonden?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u een bevestigingsemail van Jabra (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is bevestigd - bestelnummer GE10021637063XX. Deze email bevat een volgcode voor de zending.

Nieuwe bestellingen en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de verzendingsstatus te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden.

Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd.

Let op: In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen hebben 1 werkdag interne verwerkingstijd nodig voordat ze vanuit ons magazijn worden verzonden. Als u bijvoorbeeld kiest voor verzending binnen 2 dagen, kunt u uw bestelling binnen 3 werkdagen verwachten als het artikel op dat moment op voorraad is.

Als het artikel momenteel niet in voorraad is, ziet u een geschatte verzenddatum in de winkelwagen. Artikelen die niet op voorraad zijn, worden meestal binnen 2-3 weken verzonden.

Let op: Als u meerdere artikelen hebt besteld en sommige daarvan niet op voorraad zijn, kunt u meerdere zendingen ontvangen als de artikelen weer op voorraad komen. In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Hoe krijg ik mijn volgnummer?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u een bevestigingsemail van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX. Deze email bevat een volgcode voor de zending.

Nieuwe bestellingen en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de volgcode te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! - bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden. In deze email staat de volgcode. Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd. Let op: In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Om een wijziging van uw verzendadres aan te vragen, kunt u contact opnemen met Jabra Support. Het is echter niet altijd mogelijk uw verzendadres te wijzigen nadat u uw bestelling hebt geplaatst, aangezien bestellingen na plaatsing snel naar het magazijn worden verzonden. Kort na de bestelling kan ons systeem haar niet meer ophalen of wijzigen. Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt deze teruggezonden naar het magazijn en wordt uw betaling teruggestort op uw rekening.

Hoe weten jullie wanneer en waarheen jullie mijn fysieke product moeten sturen?

Tijdens het afrekenen verschijnt een pagina waarop u uw verzendadres moet invoeren en een verzendwijze moet kiezen.

Verzenden jullie naar mijn land?

Ja, op dit moment verzenden we naar Nederland. Wij kunnen niet verzenden naar postbusnummers.

Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn bestelling?

Als u hulp nodig heeft bij uw bestelling in de Jabra Store, kunt u contact opnemen met Jabra Support:

Maandag-vrijdag, 8:00 - 18:00 EDT

Telefoon: 1-800-327-2230

Stuur ons een e-mail

Klik hier om uw bestelgeschiedenis te openen. Hier vindt u onder andere het volgnummer van uw bestelling.

Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn product?

Ga naar Jabra Support en selecteer uw product om ondersteuningsmateriaal te vinden of neem contact met ons op.

Waar kan ik accessoires kopen voor mijn Jabra-apparaat?

Klik hier om accessoires voor uw Jabra-apparaat te zoeken.