Jabra Online Store

Frequently Asked Questions

Order Information

Wat is mijn bestellingsstatus?

U kunt uw bestellingsstatus door uw bestelling op te zoeken .

Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?

Wij accepteren PayPal Express, Visa®, MasterCard® en American Express®, alsmede betaalpassen die zijn uitgegeven door een van de grote creditcardbedrijven.

Wij accepteren ook overschrijvingen. Als u besluit te betalen per overschrijving, ontvangt u instructies voor het uitvoeren van uw betaling zodra u uw bestelling verzonden heeft

Onze servers coderen alle gegevens die ernaar verzonden worden, dus u kunt ervan op aan dat uw creditcardgegevens veilig zijn.

Moet ik spaties of streepjes gebruiken bij het invoeren van mijn creditcardnummer?

Nee, u moet uw creditcardnummer invoeren zonder spaties of speciaal tekens. Voer het in als een doorlopende reeks cijfers.

Moet mijn factuuradres overeenkomen met het adres van mijn creditcard?

Ja. Om uw creditcard te kunnen controleren moet u het factuuradres exact zo invoeren als het vermeld staat op uw afschrift.

Waarom wordt mijn creditcard geweigerd?

Er zijn verschillende redenen waarom uw creditcard niet geaccepteerd wordt, waaronder:

  • de kaart is verlopen
  • u heeft de limiet van uw kaart bereikt
  • u heeft uw dagelijkse limiet overschreden
  • andere technische problemen waarop wij geen invloed hebben

Als u problemen heeft met uw creditcardbetaling, kunt u contact opnemen met Jabra Support voor nadere ondersteuning.

Wanneer u contact opneemt met Jabra Support kan u gevraagd worden welk foutnummer er verschijnt en het referentienummer van uw winkelmandje.

Wanneer wordt het geld afgeschreven van mijn creditcard?

Het bedrag wordt niet afgeschreven totdat het product verzonden is. Dit geldt ook voor nabestelde of gereserveerde producten. Als bestelde afzonderlijk verzonden worden, wordt elk product afzonderlijk afgeschreven.

In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Hoe verschijnt het bedrag op het afschrift van mijn creditcard?

De afschrijving van uw bestelling verschijnt als volgt op uw afschrift: "DRI*Jabra/BlueParrot".

Ik ik bestellen zonder creditcard?

Ja. Behalve creditcards accepteren wij ook PayPal Express en bankoverschrijvingen en betaalkaarten die zijn verstrekt door een van de grote creditcardbedrijven (Visa®, MasterCard®, American Express®, Diner’s Club®).

Moet ik btw betalen?

Iedereen met een factuuradres in het VK en de rest van Europa moet btw betalen.

Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?

U kunt een kopie van uw factuur afdrukken vanaf de pagina Bestelgeschiedenis.

Klik hier om uw bestelling op te zoeken en een kopie van uw factuur af te drukken.

Hoe weten jullie hoe en waarheen jullie mijn fysieke product moeten sturen?

Tijdens het afrekenen verschijnt een pagina waarop u uw verzendadres moet invoeren en een verzendwijze moet kiezen.

Hoe kan ik een nieuwe bestelling plaatsen?

Omdat onze site cookies gebruikt kan het zijn dat er nog producten in uw winkelmandje zitten. . Klik hier om uw winkelmandje leeg te maken en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Shipping information

Welke verzendwijzen bieden jullie aan?

  • Verzendtijden zijn geschat in werkdagen na het succesvol verwerken van uw bestelling
  • Standaard = 3-5 werkdagen
  • Snel = 2 werkdagen
  • Express = 1 werkdag
  • Weekend leveringen zijn niet mogelijk
  • Standaardverzending (over land) is niet naar alle locaties mogelijk
  • Wij verzenden niet naar postbusnummers
  • Wat zijn de verzendkosten?

  • Standaard (3-5 werkdagen) = 9,99 EUR (gratis verzending bij bestellingen van meer dan 49 EUR)
  • Snel (2 werkdagen) = 14,99 EUR
  • Express (1 werkdag) = 24,99 EUR
  • Is mijn bestelling verzonden?

    Klik hier to look up your order and see the shipping status.

    Hoe krijg ik mijn volgnummer?

    Klik hier om uw bestelling op te zoeken en de verzendingsstatus te bekijken.

    Verzenden jullie naar mijn land?

    Momenteel verzenden wij naar de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Oostenrijk, België, Nederland, Frankrijk, Italië, Spanje, Zweden, Denemarken en Polen.

    Wij verzenden niet naar postbusnummers.

    Wanneer wordt mijn reservering verzonden?

    Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee weken beschikbaar. U ontvangt een e-mail zodra het product naar u verzonden is. Onthoud dat er niets van uw rekening wordt afgeschreven totdat uw bestelling verzonden is.

    In het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

    Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

    Het is helaas niet mogelijk om het verzendadres te wijzigen nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Bestellingen worden onmiddellijk doorgestuurd naar het magazijn en ons systeem kan ze niet langer terughalen of wijzigen. Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt deze teruggezonden naar het magazijn en wordt uw betaling teruggestort op uw rekening.

    Kan ik mijn verzendwijze wijzigen?

    Het is helaas niet mogelijk om de verzendmethode te wijzigen nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Bestellingen worden onmiddellijk doorgestuurd naar het magazijn en ons systeem kan ze niet langer terughalen of wijzigen.

    Returns and Cancellations

    Wat is jullie terugbetalingsbeleid?

    The Jabra Store biedt een niet-goed-geld-terug-garantie van 30 dagen, vanaf de datum waarop uw product verzonden is. Om gebruik te maken van deze garantie neemt u binnen deze periode van 30 dagen contact op met Jabra Support.

    Hoe kan ik een terugbetalingsverzoek doen?

    Om een terugbetalingsverzoek in te dienen voor producten die u online gekocht heeft, stuurt u een e-mail naar Jabra Support. Vermeld uw bestelnummer in de onderwerpregel van uw e-mail.

    Wanneer uw terugbetaling goedgekeurd is, krijgt u instructies van Jabra Support voor het terugsturen van uw product.

    Wij betalen betalen niet meer dan 100% van de aanschafprijs van het product(en) terug. De verzendkosten worden niet terugbetaald.

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    U kunt uw bestelling laten annuleren op dezelfde dag dat u uw bestelling geplaatst heeft door contact op te nemen met Jabra Support. Mocht uw bestelling al in behandeling zijn, dan kan uw verzoek geweigerd worden.

    Als u bestelling niet geannuleerd kan worden, ontvangt u een e-mail wanneer uw bestelling verzonden is en tevens een e-mail met instructies voor het terugsturen van uw bestelling. U kunt uw bestelling ook opzoeken om de verzendingsstatus van uw bestelling te bekijken.

    Wanneer verschijnt de terugbetaling op het afschrift van mijn creditcard?

    Uw terugbetaling verschijnt normaliter binnen 5 - 7 werkdagen na ontvangst van het teruggestuurde product op uw rekening.

    Jabra Support

    Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn product?

    Als u hulp nodig heeft bij het configureren en gebruiken van uw product, dan kunt u contact opnemen met Jabra Support:

    Maandag-vrijdag, 10:00 - 20:00 CET

    Telefoon (Nederland): 0-800-023-1238

    Telefoon (België): 0800-718-45

    Stuur ons een e-mail

    Klik hier om gebruik te maken van de tools en online documentatie van Jabra Support.

    Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn bestelling?

    Als u hulp nodig heeft bij uw bestelling in de Jabra Store, kunt u contact opnemen met Jabra Support:

    Maandag-vrijdag, 10:00 - 20:00 CET

    Telefoon (Nederland): 0-800-023-1238

    Telefoon (België): 0800-718-45

    E-mail us

    Klik hier om uw bestelgeschiedenis te openen. Hier vindt u onder andere het volgnummer van uw bestelling.

    Privacy and Security

    Wat is uw privacybeleid?

    Wij vinden de beveiliging van uw winkelervaring heel belangrijk. U kunt met het volste vertrouwen winkelen omdat u weet dat wij alles in het werk hebben gesteld om u te beschermen terwijl u iets bij onze partner Digital River.

    Klik hier om het privacybeleid van Digital River te bekijken.

    Wat houdt Digital River’s veilige en virusvrije bescherming in?

    Wij vinden de beveiliging van uw winkelervaring heel belangrijk. U kunt met het volste vertrouwen winkelen omdat u weet dat wij alles in het werk hebben gesteld om u te beschermen terwijl u iets bij onze partner Digital River. U kunt er dus van op aan dat wanneer u bij ons winkelt, de beveiligde en virusvrije garantie van Digital River u de optimale winkelbescherming biedt waarmee u helemaal gerust kunt zijn!

    Hier zijn de details:

    1.U betaalt niets wanneer tijdens een winkelbezoek aan onze website ongeautoriseerde betalingen met uw creditcard worden gedaan.

    Volgens de Fair Credit Billing Act kan uw bank u voor maximaal 50 dollar aan frauduleuze kosten aansprakelijk stellen. Als uw bank u aansprakelijk stelt voor een gedeelte van de 50 dollar, zal Digital River de hele aansprakelijkheid dekken. Digital River dekt deze aansprakelijkheid alleen als het ongeautoriseerd gebruik van uw creditcard buiten uw schuld plaatsvond voor aankopen via een partner van het Digital River-netwerk die gebruik maakt van de beveilgde server van Digital River. Als ongeautoriseerd gebruik van uw creditcard heeft plaatsgevonden, moet u de leverancier van uw creditcard hiervan op de hoogte brengen overeenkomstig hun regels en procedures voor aangifte, en moet u Digital River naar alle redelijkheid de nodige documentatie hierover geven.

    2.Alle softwaredownloads die via Jabra beschikbaar worden gesteld, zijn op virussen gescand.

    In het onwaarschijnlijke geval dat de software die u van een partner van het Digital River-netwerk hebt gedownload, een virus bevat, stemt Digital River ermee in om de besmette software te vervangen of het aankoopbedrag plus eventuele verzendkosten van de besmette software terug te betalen. Digital River's aansprakelijkheid is beperkt tot de vervanging of vergoeding van alleen de met een virus besmette software die u van een partner van het Digital River-netwerk hebt gedownload. Digital River dekt deze aansprakelijkheid alleen als u het virus buiten uw schuld kreeg door een aankoop van een partner van het Digital River-netwerk met behulp van de beveiligde server van Digital River. Digital River is niet aansprakelijk voor eventuele kosten die zijn gerelateerd aan het repareren of vervangen van computeronderdelen, hardware, extra software, computerbestanden, of voor andere kosten die zijn gerelateerd aan het repareren, vervangen of verwijderen van besmette bestanden van uw pc.

    3.Alle informatie die u tijdens het winkelen opgeeft, wordt versleuteld.

    Aangezien wij van winkelende klanten gevoelige gegevens (zoals naam, postadres, creditcardnummer, enzovoort) accepteren, maakt Digital River gebruik van VeriSign® Secure Socket Layer (SSL)-technologie om deze persoonlijke gegevens van het winkelende publiek te beschermen. Hiermee worden de gegevens die worden verstuurd en ontvangen met behulp van geavanceerde coderingstechnologie versleuteld. Deze technologie kent onnaspeurbare codes toe aan de overdracht van gegevens die alleen door onze server en door onze winkelende klanten gevalideerd kunnen worden. Hierdoor wordt voorkomen dat derden de gegevens kunnen zien.

    Waarom moet ik cookies accepteren?

    Cookies worden voor uw gemak door uw browser op uw computer geplaatst en het verkoopsysteem is afhankelijk van cookies. Wanneer u een bestelling plaatst, worden bepaalde gegevens op uw harde schijf geschreven. De volgende keer dat u een bestelling plaatst, herkent het systeem wie u bent en vult uw gegevens automatisch in op het formulier.

    Aangezien cookies informatie lezen die zich op uw hard drive bevindt, denken sommige mensen dat ze toegang verschaffen tot alle informatie op uw computer. Ons verkoopsysteem codeert alle cookies en deze kunnen niet door een andere website gelezen worden. Het cookie bevat in feite geen persoonlijke gegevens, maar een unieke identificatiecode waarmee ons systeem deze browser kan herkennen.

    Vormen cookies een veiligheidsrisico?

    Nee. Aangezien cookies informatie lezen die zich op uw hard drive bevindt, denken sommige mensen dat ze toegang verschaffen tot alle informatie op uw computer. Ons verkoopsysteem codeert alle cookies en deze kunnen niet door een andere website gelezen worden. Het cookie bevat in feite geen persoonlijke gegevens, maar een unieke identificatiecode waarmee ons systeem deze browser kan herkennen.

    Hoe configureer ik mijn browser zodat cookies geaccepteerd worden?

    Gebruikt u Internet Explorer 6+, ga dan naar het menu Extra en selecteer Internet-opties. Selecteer in het venster Internet-opties het tabblad Beveiliging. De standaard browserinstelling is Gemiddeld, waardoor uw computer cookies accepteert. U kunt deze instelling wijzigen door de schuifbalk te verplaatsen en een andere instelling te kiezen. Wanneer deze instelling op Gemiddeld staat, klikt u op de knop Aangepast niveau en schakelt u de optie Cookies toestaan die op uw computer zijn opgeslagen.

    Gebruikt u Internet Explorer 5.x, ga dan naar het menu Extra en selecteer Internet-opties. Selecteer in het venster Internet-opties het tabblad Beveiliging, en vervolgens Aangepast niveau. Schuif naar beneden tot het kopje Cookies en schakel deze optie in.

    Gebruikt u Netscape 7+, ga dan naar het menu Bewerken en selecteer Voorkeuren. Dubbelklik op Privacy & Beveiliging, en selecteer Cookies. Stel de voorkeuren voor Cookies in.