chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Link kopiëren Gekopieerd

Productondersteuning

Hier vindt u informatie over de webshop, productondersteuning, productcompatibiliteit en accessoires.

Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn product?

Ga naar Jabra Support en selecteer uw product om ondersteuningsmateriaal te vinden, of neem contact met ons op.

Hoe kan ik ondersteuning krijgen voor mijn bestelling?

Als u bij uw bestelling in de Jabra Store hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen met Jabra Support:

Maandag-vrijdag, 10:00 - 20:00 CET

Telefoon: (Nederland): 0-800-023-1238 (België): 0800-718-45

Stuur ons een e-mail

Klik hier om uw bestelgeschiedenis te openen. Hier vindt u onder andere het volgnummer van uw bestelling.

Hoe kan ik hulp krijgen bij het kiezen van het juiste Jabra-product?

U kunt onze productreeksen via de volgende links bekijken:

Kantoorheadsets

Kantoorspeakerphones

Callcenter-headsets

Video-conferencing

Echt draadloze oordopjes

Draadloze gesprekken en muziek

Sportheadphones

Bluetooth Mono-headsets

Bluetooth In-Car Speakerphones

Alle producten

Voor hulp bij het vinden van een product dat bij u past, kunt u per telefoon, email of sociale media contact opnemen met Jabra Support.

Waar kan ik producten vergelijken?

Hoe kan ik zien of uw product geschikt is voor een specifiek apparaat of specifieke software?

Zie onze Compatibiliteitsgids. U kunt ook per telefoon, email of sociale media contact opnemen met Jabra Support.

Waar kan ik accessoires voor mijn Jabra-apparaat kopen?

Klik hier om accessoires voor uw Jabra-apparaat te zoeken.