chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Link kopiëren Gekopieerd

Verzendingsgegevens

Hier vindt u informatie over verzendingsdrempels, tracking-nummers en nabestellingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Het verwerken van bestellingen voordat ze vanuit ons magazijn worden verzonden duurt één werkdag. Als u bijvoorbeeld kiest voor verzending binnen twee dagen en het artikel op dat moment op voorraad is, kunt u uw bestelling binnen drie werkdagen verwachten.

Als het artikel momenteel niet in voorraad is, ziet u een geschatte verzenddatum in de winkelwagen. Artikelen die niet op voorraad zijn, worden meestal binnen twee tot drie weken verzonden.

Let op: Wij bieden geen deelzendingen aan. Uw bestelling wordt verzonden wanneer alle artikelen op voorraad zijn en klaar om te worden verwerkt.

Is mijn bestelling verzonden?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u een bevestigingsemail van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is bevestigd: bestelnummer GE10021637063XX. Deze email bevat een volgcode voor de zending.

Nieuwe bestellingen en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de verzendingsstatus te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! Bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden.

Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd.

Let op: Wij bieden geen deelzendingen aan. Uw bestelling wordt verzonden wanneer alle artikelen op voorraad zijn en klaar om te worden verwerkt.

Hoe krijg ik mijn volgnummer?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u een bevestigingsemail van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! Bestelnummer GE10021212785XX. Deze email bevat een volgcode voor de zending.

Nieuwe bestellingen en voorbestellingen:

Voor bestellingen en voorbestellingen kunt u hier klikken om de volgcode te zien.

Nabestellingen:

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! Bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden. In deze email staat de volgcode. Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd. Let op: in het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Verzenden jullie naar mijn land?

Ja, op dit moment verzenden we naar Nederland.

Houd er wel rekening mee dat we niet naar postbussen verzenden.

Wanneer wordt mijn nabestelling verzonden?

Hoewel wij proberen alle producten op voorraad te hebben, kan het zo nu en dan gebeuren dat we een product moeten nabestellen. Normaliter is het product binnen twee tot drie weken beschikbaar. U krijgt een email van Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) met het onderwerp: Uw bestelling is verzonden! Bestelnummer GE10021212785XX, zodra het product wordt verzonden. Houd er rekening mee dat de betaling afhankelijk van de betaalmethode voor de bestelling mogelijk niet wordt afgeschreven tot uw bestelling is verstuurd. Let op: in het geval van meerdere verzendingen voor dezelfde bestelling hoeft u niet per verzending verzendkosten te betalen, maar alleen het bedrag dat u betaalde ten tijde van het plaatsen van de bestelling.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Om een wijziging van uw verzendadres aan te vragen, kunt u contact opnemen met Jabra Support. Het is echter niet altijd mogelijk uw verzendadres te wijzigen nadat u uw bestelling hebt geplaatst, aangezien bestellingen na plaatsing snel naar het magazijn worden verzonden. Kort na de bestelling kan ons systeem haar niet meer ophalen of wijzigen. Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt zij teruggezonden naar het magazijn en wordt uw betaling teruggestort op uw rekening.

Wat is uw verzendbeleid?

  • Verzendtijden worden na het succesvol verwerken van uw bestelling in werkdagen geschat.
  • Standaard = één werkdag - € 2,99 - gratis voor bestellingen vanaf € 39
  • Express = één werkdag voor 15.00 uur CET - €  9,99 - gratis voor bestellingen vanaf € 199
  • Bestellingen die voor 14.00 uur CET zijn bevestigd, worden nog dezelfde dag verzonden.
  • In het weekend kan niet worden geleverd. Wij verzenden maandag-vrijdag, behalve op feestdagen
  • Standaardverzending (over land) is niet naar alle locaties mogelijk
  • Wij verzenden niet naar postbusnummers