chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Nectar-logo

Jabra + Nectar

Betere gesprekskwaliteit en een hogere productiviteit

$$not found: CTA_Neem contact op met Sales$$
Contact center agent met een Jabra Engage 50 II headset.
Krijg betere gesprekken met Nectar
Jabra Engage 50 II headset
Meer informatie over de implementatie van Jabra en Nectar
Twee mensen in een vergadering
Neem contact op met Sales voor meer informatie

Nectar DXP monitort Unified Communications- (UC) en Contact Center-platforms (CC), zowel on-premise als in de cloud. Het geeft inzicht in de factoren die de gebruikerservaring beïnvloeden, zoals gesprekskwaliteit, de status van het eindpunt en netwerkprestaties. De nieuwste Jabra Engage headsets leveren unieke gegevens over gesprekken en de omgeving, zoals omgevingsgeluid, positie van de microfoonarm, gesprekskwaliteit en dergelijke.

Het spreekt dus bijna vanzelf dat de nieuwe Jabra voor Nectar-integratie deze twee krachtpatsers samenbrengt en tegelijk de waarde van je Nectar-oplossing vergroot, van eenvoudige apparaat-monitoring tot inzichtelijke oproepanalyses die zorgen voor een betere ervaring.

Nectar en Jabra vormen een uitstekend team en verbeteren de inzichtelijkheid van de gesprekservaring door het oplossen van problemen mogelijk te maken. IT support en contact center supervisors kunnen onmiddellijk gewaarschuwd worden voor problemen zoals extreem veel omgevingsgeluid, te veel overspraak of juist stiltes, en problemen met netwerken en headsets (bijvoorbeeld een verkeerd geplaatste microfoon die de gesprekskwaliteit beïnvloedt), zowel voor mensen op kantoor als voor mensen die thuis werken. Deze krachtige integratie brengt nieuwe inzichten in gesprekken, die rechtstreeks in de Nectar monitoring-dashboards worden ingevoerd om storingen sneller en gemakkelijker op te lossen.

Jabra-headsets voor zinvolle interacties

Ongeacht de grootte en opzet van je contact center, Engage headsets leveren de next-generation audiokwaliteit met extra gegevens en analyses. Ze helpen je het beste uit je agents te halen, waar ze ook werken.

Neem contact op met Sales

Krijg de beste oplossing voor uw organisatie en specifieke gebruikscase. Onze experts kunnen u adviseren over producten, compatibiliteit en UC-implementaties.

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen

Onze salesexperts staan klaar om u te helpen

Korte beschrijving

Vereist

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Onmiddellijke verkoopondersteuning

Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 - 17:00 (EST)

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen