Jabra ServiceNet is uw online serviceplatform.
Voor hulp bij:

  • Het vinden van de serienummers van uw producten
  • De garantiestatus controleren
  • Problemen oplossen met uw product alvorens een vervangend exemplaar aan te vragen
  • Te allen tijde de status van uw retourverzending volgen


Contact Center Solutions

We streven ernaar onze klanten volledig te informeren indien de COVID-19 situatie Jabra's bedrijfsvoering raakt.

Houd er rekening mee dat onze logistieke netwerken van en naar ons distributiecentrum vertragingen kunnen oplopen gedurende juni en juli. Deze verwachte vertragingen kunnen van invloed zijn op de levertijd van vervangende Jabra producten.

Voordat u aanspraak wil maken op garantie, raden we u aan eerst contact op te nemen met Jabra Support, dat klaar staat om u te helpen bij het oplossen van problemen met uw Jabra apparaat.
U kunt ons bereiken via telefoon: 0800 023 1132 of e-mail: jabrasupport.nl@jabra.com.

Excuses voor eventueel ongemak en dank voor uw begrip.
Jabra Support & Services

BELANGRIJKE GEGEVENS Vanaf 1 Januari 2015 repareren wij geen produkten meer die buiten de garantie periode vallen. Na deze datum verzoeken wij u daarom vriendelijk om contact op te nemen met uw plaatselijke Jabra verkooppunt of met een van onze medewerkers van onze Jabra Support. 
Aanmelden Wilt u toegang tot de Jabra Service net, klik dan op de bovenstaande link om u aan te melden.
ServiceNet Login Als u al een ServiceNet account heeft, klik dan op bovenstaande link om in te loggen.

Garantie controleren Raadpleeg de garantie-informatie van uw Jabra-product. Zo kunt u snel controleren of een product nog onder de garantie valt.

Meer informatie over de garantievoorwaarden van Jabra vindt u op de pagina Garantie- en service-informatie