Jabra ServiceNet is uw online serviceplatform.
Voor hulp bij:

  • Het vinden van de serienummers van uw producten
  • De garantiestatus controleren
  • Problemen oplossen met uw product alvorens een vervangend exemplaar aan te vragen
  • Te allen tijde de status van uw retourverzending volgen


Contact Center Solutions

Met ingang van 30 juni 2021 is het niet langer mogelijk om u aan te melden voor Jabra ServiceNet 1.0. We nodigen nieuwe gebruikers uit om zich hier voor het nieuwe Jabra ServiceNet 2.0 aan te melden. Opmerking: bestaande Jabra ServiceNet 1.0-gebruikers kunnen hun geschiedenis van retourverzendingen, die vóór 30 juni 2021 zijn geregistreerd, nog gedurende 30 dagen weergeven.
Jabra Support & Services

BELANGRIJKE GEGEVENS Vanaf 1 Januari 2015 repareren wij geen produkten meer die buiten de garantie periode vallen. Na deze datum verzoeken wij u daarom vriendelijk om contact op te nemen met uw plaatselijke Jabra verkooppunt of met een van onze medewerkers van onze Jabra Support. 

Garantie controleren Raadpleeg de garantie-informatie van uw Jabra-product. Zo kunt u snel controleren of een product nog onder de garantie valt.

Meer informatie over de garantievoorwaarden van Jabra vindt u op de pagina Garantie- en service-informatie