chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra gespreksbediening voor NICE CXone

Deze gratis browsergebaseerde software van Jabra, ontworpen om de waarde van uw NICE CXone-oplossing te vergroten, biedt een unieke ervaring voor gespreksbediening waarmee u de productiviteit van uw contactcenter-agents kunt verbeteren.

Met deze software kunnen agents via de toetsen van hun headsets (of de control unit) actieve gesprekken bedienen.

  • Eenvoudige implementatie. Ideaal voor in de cloud werkende contactcenters met centraal geactiveerde Jabra-software
  • Integreert naadloos met het NICE CXone-platform
  • Vergroot de efficiëntie van agents en de tevredenheid van klanten

De gespreksbediening biedt intuïtieve gespreksafhandeling op elke professionele Jabra headset, waaronder:

  • Oproepen beantwoorden, weigeren of verbreken
  • Volume hoger/lager zetten en geluid dempen tijdens een gesprek
  • Een gesprek in de wacht zetten en hervatten
*Welke gespreksbediening beschikbaar is, hangt af van de mogelijkheden van het door u geselecteerde Jabra-headsetmodel en control unit.

Gespreksbediening toevoegen is eenvoudig:

Maak u vertrouwd met de implementatiegids en stel dan de integratie in vanuit uw NICE CXone beheercentrum.

Eenvoudig voor IT-administrators

Eindgebruikers hoeven geen software te installeren. Integratie wordt door de IT-beheerder in de cloud geactiveerd.

Eenvoudig voor contact center-medewerkers

Beheer met groot gemak gesprekken dankzij gespreksbediening met één druk op de knop, rechtstreeks via de knoppen op de headset of de control unit, voor een hogere productiviteit en een betere klantervaring.

Gemiddelde afhandelingstijd optimaliseren door snel tegelijk navigeren door gesprekken, werkstromen en klantenservicetoepassingen.

Meerdere gesprekken afhandelen en schakelen tussen de klant en de supervisor (actief gesprek/in de wacht) wanneer assistentie nodig is.

Neem contact op met Sales

Krijg de beste oplossing voor uw organisatie en specifieke gebruikscase. Onze experts kunnen u adviseren over producten, compatibiliteit en UC-implementaties.

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen

Onze salesexperts staan klaar om u te helpen

Korte beschrijving

Vereist

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Onmiddellijke verkoopondersteuning

Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 - 17:00 (EST)

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen