not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
We kunnen uw e-mailadres niet herkennen. Controleer uw e-mailadres en probeer het opnieuw. Als u problemen blijft ondervinden, neem dan contact op met Jabra voor ondersteuning.
Deze gratis browsergebaseerde software van Jabra, ontworpen om de waarde van uw NICE CXone-oplossing te vergroten, biedt een unieke ervaring voor gespreksbediening waarmee u de productiviteit van uw contactcenter-agents kunt verbeteren.
Met deze software kunnen agents via de toetsen van hun headsets (of de control unit) actieve gesprekken bedienen.
Eenvoudige implementatie. Ideaal voor in de cloud werkende contactcenters met centraal geactiveerde Jabra-software
Integreert naadloos met het NICE CXone-platform
Vergroot de efficiëntie van agents en de tevredenheid van klanten
De gespreksbediening biedt intuïtieve gespreksafhandeling op elke professionele Jabra headset, waaronder:
Oproepen beantwoorden, weigeren of verbreken
Volume hoger/lager zetten en geluid dempen tijdens een gesprek
Een gesprek in de wacht zetten en hervatten
*Welke gespreksbediening beschikbaar is, hangt af van de mogelijkheden van het door u geselecteerde Jabra-headsetmodel en control unit.
Gespreksbediening toevoegen is eenvoudig:
Maak u vertrouwd met de implementatiegids en stel dan de integratie in vanuit uw NICE CXone beheercentrum.
Eindgebruikers hoeven geen software te installeren. Integratie wordt door de IT-beheerder in de cloud geactiveerd.
Eenvoudig voor contact center-medewerkers
Beheer met groot gemak gesprekken dankzij gespreksbediening met één druk op de knop, rechtstreeks via de knoppen op de headset of de control unit, voor een hogere productiviteit en een betere klantervaring.
Gemiddelde afhandelingstijd optimaliseren door snel tegelijk navigeren door gesprekken, werkstromen en klantenservicetoepassingen.
Meerdere gesprekken afhandelen en schakelen tussen de klant en de supervisor (actief gesprek/in de wacht) wanneer assistentie nodig is.
Neem contact op met Sales
Krijg de beste oplossing voor uw organisatie en specifieke gebruikscase. Onze experts kunnen u adviseren over producten, compatibiliteit en UC-implementaties.
Meld u aan voor een gratis proefprogramma
Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.
Heeft u technische ondersteuning nodig?
Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.
Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.
Onmiddellijke verkoopondersteuning
Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 - 17:00 (EST)
Heeft u technische ondersteuning nodig?
Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.