chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Datagamz

Gericht op optimale klantenservice

Neem contact op met Sales
Klanttevredenheid en slimmere beslissingen stimuleren met Jabra + Datagamz
Krijg meer informatie over de analyse- en spelvormingsoplossing van Jabra + Datagamz
Neem contact op met sales voor de beste oplossing voor uw organisatie.

Contact centers helpen gegevens over headsets te ontdekken om de ervaring van medewerkers en klanten naar een hoger niveau te tillen

Maak gebruik van realtime gespreksgegevens van de toonaangevende Engage 50 headsets, en van prestatiegegevens uit Genesys Cloud CX, en breng het allemaal samen in één gebruiksvriendelijke oplossing. Het analyse- en spelvormingsplatform van Datagamz draagt bij tot een betere betrokkenheid van zowel klanten als medewerkers, om de prestaties van het contact center te verbeteren.

Van gegevens naar prestaties

Gegevens verbinden

  • CRM
  • Contact center
  • Kwaliteitsbeheer
  • Jabra headsets

Correleren

  • Gegevens correleren aan KSP's
  • Analyses opbouwen
  • De impact van gespreksgegevens per headset beoordelen

Identificeren

  • Verbeterpunten voor gedrag van medewerkers
  • Hiaten in kennis van medewerkers
  • Installatieproblemen op de werkplek

Spellen maken

  • Prestaties van medewerkers
  • Gedragsanalyse
  • Veranderingsmanagement

Analyses + Gamification.

Gedragsanalyses op basis van AI identificeren hiaten in de prestaties en kennis van medewerkers, en gebruiken de nieuwste speltheoretische technieken om speciale games, uitdagingen en beloningen te ontwerpen die medewerkers motiveren en hun ware prestatiepotentieel ontketenen. Deze unieke spelvormingsmogelijkheden, gecombineerd met de ongeëvenaarde noise cancellation en gespreksgegevens van je Engage 50 headsets, verbeteren zowel de ervaring van de klant als die van de werknemer.

Analyse

Het geavanceerde analyseplatform correleert een reeks gegevens om een holistisch beeld te krijgen van de prestaties van het contact center en van de medewerkers.

U krijgt inzichten uit de gespreksgegevens van de Engage 50 headset, zoals achtergrondgeluiden, dempen/stilte, overspraak en blootstelling aan lawaai.

Gebruik meer dan 20 beproefde realtime en historische dashboards, speciaal ontworpen voor sterk presterende Genesys Cloud CX contact centers, om de prestaties te bewaken en te verbeteren.

Gamification

Maak van de verzamelde brongegevens een game en stimuleer klanttevredenheid op een manier die voor iedereen plezierig en boeiend is.

Met de nieuwste spelvormingstechnieken kun je specifieke stimulansen en uitdagingen ontwerpen om de productiviteit van individuen en teams te verbeteren, en zo een betrokken en goed presterende werkcultuur op te bouwen.

Aanbevolen producten

Kies een headset die waardevolle gespreksgegevens en verbluffend klinkende gesprekken levert.

Neem contact op met Sales

Krijg de beste oplossing voor uw organisatie en specifieke gebruikscase. Onze experts kunnen u adviseren over producten, compatibiliteit en UC-implementaties.

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen

Onze salesexperts staan klaar om u te helpen

Korte beschrijving

Vereist

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Onmiddellijke verkoopondersteuning

Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 - 17:00 (EST)

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen