chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Virsae-logo

Jabra + Virsae

Betere gesprekskwaliteit en een hogere productiviteit

Neem contact op met Sales
Contact center agent met een Jabra Engage 50 II headset.
Verbeter het welzijn van agents met Virsae
Jabra Engage 50 II headset
Meer informatie over de implementatie van Jabra en Virsae
Twee mensen in een vergadering
Neem contact op met Sales voor meer informatie

Het analyseplatform XCaaS van Virsae werpt een licht op de apparaten en gedragingen die de klantervaring en het welzijn van de agents beïnvloeden. Jabra voor Virsae omvat headset statistieken om een compleet beeld te geven van het welzijn van agents als ze een hele dag in gesprek zijn, maar ook rond connectiviteit en de omgeving, zowel in het contact center als vanuit huis. Supervisors en managers van contact centers krijgen unieke inzichten in apparaatgebruik, techniek en omgevingsfactoren die van invloed kunnen zijn op stress, onrust en klantwaardering, allemaal gepresenteerd op intuïtieve, overzichtelijke dashboards.

Jabra voor Virsae helpt bedrijven om hun externe medewerkers proactief te ondersteunen om een gezonde werkplek te creëren. Het maakt ook gebruik van machine learning om managers te laten weten wanneer een agent de headset verkeerd gebruikt, of wanneer het volume te hoog is. Agents brengen het grootste deel van hun tijd aan de telefoon door, en met deze oplossing hebben ze de middelen om geconcentreerd te blijven en stress, akoestische schok en mogelijk gehoorverlies te voorkomen.

Jabra-headsets voor zinvolle interacties

Ongeacht de grootte en opzet van je contact center, Engage headsets leveren de next-generation audiokwaliteit met extra gegevens en analyses. Ze helpen je het beste uit je agents te halen, waar ze ook werken.

Neem contact op met Sales

Krijg de beste oplossing voor uw organisatie en specifieke gebruikscase. Onze experts kunnen u adviseren over producten, compatibiliteit en UC-implementaties.

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen

Onze salesexperts staan klaar om u te helpen

Korte beschrijving

Vereist

Meld u aan voor een gratis proefprogramma

Wij bieden gratis proefprogramma's aan voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers, die hun huidige apparaten vervangen of een nieuw project hebben. Algemene voorwaarden van toepassing.

Onmiddellijke verkoopondersteuning

Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 - 17:00 (EST)

Heeft u technische ondersteuning nodig?

Voor productondersteuning en vragen over garantie kunt u terecht op onze supportpagina's, waar u handleidingen, FAQ's, video's, contactinformatie en meer kunt vinden.

Word nu geholpen